Volgende wedstrijd

Sponsoren rkvv Maliskamp

HAMA elekromontage

Vrijdagavond 9 november a.s. is de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van RKVV Maliskamp. Het bestuur legt dan verantwoording af aan de leden over het gevoerde (financiĆ«le) beleid over het afgelopen seizoen, kijken we gezamenlijk vooruit naar het inmiddels lopende seizoen en zetten we enkele jubilarissen in het zonnetje.  Ook zal toestemming gevraagd worden om veldverlichting op veld 3 aan te mogen leggen.

Verdere zal secretaris Marc vd Els zijn functie neerleggen. Hij stopt als secretaris en zal verder gaan als 'ledenadministrateur'. De functie secretaris komt dus vacant.  Als je deze functie zou wullen vervullen en toe wil treden tot het bestuur kun je dit kenbaar maken bij de huidige secretaris via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het bestuur hoopt op veel meedenkers en -praters, maar toch zeker op een minimale vertegenwoordiging van ALLE teams. Aanvang 20.30 uur.

Het verslag van de Algemene Ledenvergadering van 2017 is digitaal op te vragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Stand 4E

1. MALISKAMP 7 18